I-V 10:00 - 18:30, VI 10:00 - 15:00
1. PREKIŲ PRISTATYMAS 

1.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų: 
1.1.1. pristatymas per Venipak kurjerių tarnybą; 
1.1.2. pristatymas į OMNIVA paštomatus; 
1.1.3. atsiėmimas Grillman fizinėje parduotuvėje adresu Ulonų g. 2, Vilniuje.

1.2. Pasirinkus siuntos pristatymą per Venipak kurjerių tarnybą:
1.2.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu ir atvežamos iki gyvenamosios vietos durų. Prekių iškrovimo ir užnešimo paslaugos neįeina į Prekės pristatymo kainą.
1.2.2. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią pristatymo vietą. Prekes priima Prekės užsakymą pateikęs asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei Prekės užsakymas yra suformuojamas Pirkėjo vardu, bet pirkėjas neturi galimybės priimti prekę, Prekės užsakyme turi būti nurodytas asmuo, kurį Pirkėjas įgalioja priimti Prekę. Jei Prekė yra pristatyta Pirkėjo nurodytu adresu, tačiau Pirkėjas neturi galimybės pats priimti Prekės, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekės pristatymo neįgaliotam asmeniui. 
1.2.3. Jei kartu pasirenkamas Prekės apmokėjimo būdas ,,grynais“, Prekės pristatymo momentu būtina turėti tikslią Prekės užsakymo sumą. Pirkėjui neturint tikslios sumos, kurjeris turi teisę atsisakyti perduoti Prekę. Pakartotinis Prekės pristatymas apmokestinamas tokia pat suma, kaip ir pirminis pristatymas. 

1.3. Pasirinkus siuntos pristatymą į OMNIVA paštomatus: 
1.3.1. maksimalus OMNIVA paštomatais siunčiamos siuntos svoris iki 30 kg, maksimalūs matmenys - 39 x 38 x 64 cm;
1.3.2. siuntos OMNIVA paštomatuose turi būti atsiimtos per 5 darbo dienas po Pardavėjo informavimo Pirkėją elektroniniu paštu, kad Prekė paruošta atsiėmimui;

1.4. Pasirinkus prekių atsiėmimą Grillman fizinėje parduotuvėje adresu Ulonų g. 2, Vilniuje:
1.4.1. Prekes būtina atsiimti per 3 darbo dienas po Pardavėjo informavimo Pirkėją elektroniniu paštu, kad Prekė paruošta atsiėmimui; 
1.4.2. Prekę atsiima Prekes užsakymą pateikęs asmuo, ar Prekės užsakymą pateikusio asmens nurodytas (įgaliotas) asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 

1.5. Pardavėjo nurodomi terminai yra preliminarūs ir gali būti netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
1.7. Prekės yra pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją.  
1.8. Prekių atsitiktinio sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo Prekės perdavimo momento. 
1.9. Jei Prekių nepavyksta įteikti Pirkėjui arba Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už Prekes iš anksto, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju ir susitaria dėl kitų pristatymo sąlygų. Jei su Pirkėju nepavyksta susitarti dėl kitų pristatymo sąlygų (ar Pirkėjas vis tiek neatsiima ar nepriima Prekių), Prekės užsakymas yra anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už Prekę sumokėti pinigai, išskyrus Pardavėjo patirtus nuostolius dėl prekės pristatymo, pinigų grąžinimo ir kitų patirtų užsakymo anuliavimo išlaidų. 
1.10. Prekių pristatymo momentu Pirkėjas kartu su Pardavėju ar jo įgaliotu atstovu (kurjerio transporto įmonės atstovu), turi patikrinti siuntos pakuotės ir Prekės būklę bei pasirašyti Prekės priėmimo – perdavimo aktą ar kitą Prekės perdavimo dokumentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimus, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie netinkamą Prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikiama per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimas patvirtinamas parašu kurjeriui). Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimo ir laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje pakuotėje. Pirkėjui pasirašius siuntos priėmimo – perdavimo aktą ar kitą siuntos perdavimo dokumentą, laikoma, kad Prekės perduotos tinkamos būklės, pakuotė nėra pažeista, nėra Prekės komplektacijos neatitikimų.