Prekių pristatymas

Pristatymas kurjeriu

Pristatymo paslaugas Lietuvoje itin palankiomis kainomis mūsų klientams teikia Nege.lt. Tarifai nurodomi prekės užsakymo metu.

Prekių atsiėmimas parduotuvėje

Galite atvykti į mūsų parduotuvę esančią Kauno g. 31, Vilniuje ir atsiimti užsakytas prekes patys – tokiu būdu sutaupysite visą pristatymo mokestį.

Išsamesnės informacijos teiraukitės el. paštu arba telefonu +370 6255 7215

Atsiskaitymo būdai

Jūsų patogumui siūlome įvairius atsiskaitymo metodus.

Mokėjimo pavedimai

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „seb logo“
 dnb
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „citadele logo“

Paprasčiausias ir operatyviausias atsiskaitymo būdas. Galite rinktis atsiskaitymą per jums priimtiniausią banko sistemą Lietuvoje, Austrijoje, Belgijoje, Čekijoje, Estijoje, Latvijoje, Olandijoje ir Slovakijoje.



Atsiskaitymas grynaisiais

Šis atsiskaitymo būdas galimas tik atsiimant prekes iš mūsų parduotuvės. Jeigu pageidaujate atsiimti skubiai, susisiekite telefonu.



pigioskrosneles.lt rekvizitai

UAB “MANFIRA”
Įmonės kodas: 302812448
PVM k: LT 10000 6981110
A/s: LT 12 7300 0101 3200 5297

Prekių grąžinimas

El. parduotuvėje www.GRILLMAN.lt įsigytų prekių grąžinimas

Norint grąžinti prekę mums atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus skyriuje kontaktai nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos ar parfumerijos prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke.
Prekes galima grąžinti šiais adresais:
Vilnius
Kauno g. 31, LT-02184
Tel.: 8 6 2557215
El. paštas: info@grillman.lt